Friss topikok

Címkék

10 (3) 4 (1) 5 (2) 6 (8) 7 (48) 8 (102) 9 (44) acid (2) acidjazz (14) afrika (13) afrobeat (7) alternatív (11) ambient (13) avantgarde (18) balkán (8) barcelona (6) bass (2) beatbox (1) betagelhetetlen (13) beteg (1) bigbeat (2) blufunk (1) bossanova (9) brass (2) brazil (7) break (6) brühühühü (1) chillout (5) cikideszeretem (1) cool (3) cseh (2) cuba (2) cumbia (1) dancehall (1) darkjazz (1) diszkó (1) doomjazz (1) drumnbass (8) dub (13) elektro (35) elektrojazz (6) fakejazz (1) fárasztóagyalósbaromság (2) feelinggood (12) feldolgozás (5) fika (2) finn (2) flamanco (6) folk (17) francia (11) funk (40) furcsaság (5) fusion (11) gitározós (5) hc (1) hiphop (17) house (4) india (6) indie (5) indie folk (3) industrial (4) ingyen (1) intrumental (15) japán (5) jazz (62) jazzrock (1) jungle (2) karira (1) klasszikus (2) klezmer (10) kortárs (6) latin (21) lengyel (4) lounge (6) lo fi (1) magyar (24) mali (1) merengue (1) német (5) new wave (1) ninjatunes (2) norahjones (1) nordicjazz (4) norvég (6) nujazz (45) nu funk (2) nu pop (2) olasz (1) osztrák (4) pop (14) postpunk (1) postrock (2) programajánló (26) psychedelic (22) punk (1) punta (1) rai (1) reggae (12) repetitív (4) reszelős (8) rezegarádió (3) rock (11) rumba (1) salsa (3) ska (7) smouth (1) soul (13) swing (1) szamba (4) sziget (2) tábortűz (1) tánczene (17) toplist (2) török (2) trance (1) triphop (31) tzadik (4) válogatás (3) vicc (2) worldmusic (53) worldpop (14) zaj (3) zene (1) zsé (7) Címkefelhő

HTML

RezegaRezega

Sok féle zenét szeretek, mindet másért, ezt a blogot azért írom, hogy elmondjam, számomra melyik miért jó (vagy rossz). A lemez- és együttesajánlók mellett programajánlók, aktualitások és adathalmazok is vannak (lesznek). Az értékélési pontszámok is szubjektívek, kb ezeket jelentik: 10 - örök, 9 - különleges, 8 - kurvajó, 7 - érdekes, 6 - vanolyanhangulat, 5- hááát, 5alatt - fos. Az albumok boritójára kattintva le is tudod tölteni az albumot, hogy belehallgathass, ezért ha döglött linket találsz, szólj!

Beirut - The Flying Club Cup

2007.09.16. 15:17 | kakamátyás | 5 komment

if Tom Waits would be young and without any talent, would play music like this, the previos record, the Gulag Orkestar was better, on the new one there nothing new.

Vannina kollegina meg volt vele elégedve, meg kellett hallgatni, de én úgy érzem, hogy a Gulag Orkestar című előző album után az együttesnek sok municiója már nem maradt, kellemes, hallgatható zene, az első album 6/10 volt, újdonságot jelentett ez a gitározós-folkos-izé a fejhangú énekessel, de az új lemezen nem sikerült ezen túllépni, egy egyedi ötlet, vagy hang nincs rajta, pedig éreztem némi lehetőséget még bennük. Ha Tom Waits tehetség nélkül született volna, és most lenne fiatal, valami ilyesmi zenét játszana. Sorry.

Stílus: indie-folk

Értékelés : 4/10

· 2 trackback

Címkék: 4 indie folk

A bejegyzés trackback címe:

https://rezegarezega.blog.hu/api/trackback/id/tr73166936

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: vmware training london 2019.05.31. 18:28:17

Vidnyánszky és az elképesztő erők támadása - hacsaknem

Trackback: vmware training london 2019.04.16. 01:09:46

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tutuka · http://kockagyar.hu 2007.09.17. 12:09:09

nekem a gulag orkestar gigantikus kedvencem volt/van. a legnagyobb baj az új lemezzel szerintem is kb. az, hogy pont nulla nóvum, pont nulla más hang. lehet, hogy vezetés közben észre sem venném, hogy ez már valami más.

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2007.09.17. 12:38:25

És itt az első kommentelőt!

Az, hogy össze lehet fogni Vannina ellen valakivel, az külön öröm :)

De hogy mindenkinek jó legyen, szerintem rövidesen lesz egy Devotchka vagy egy A Hawk And A Hacksaw ajánló is. Csak elég komoly a lemaradás, de egy majdcsak behozom magam. Hamár itt vagy, viszont áruld el, hogy kell podcasot gyártani, mert lehet, hogy olyat is kéne.

tutuka · http://kockagyar.hu 2007.09.18. 13:58:05

én úgy, hogy a audacityvel összerakom a zenéket (nálam ügyesebbek még rendes krosszfédet is tudnának vele, azt hiszem), aztán meg feltöltöm a podomatic.comra, ami ingyenes és fél giga fél rá.

de majdnem nem adtam át az értékes tudást podkasztilag, mert láttam a vadfruttikos bejegyzésed. úgyhogy most összefogok a vaninnával ellened. (rózsikámnak...-ról egyszer én is posztoltam valamit. kevésbé lelkesedtem.)

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2007.09.18. 15:10:44

Igen, mondta, hogy ezzel a posttal elástam magam, ezért visszaolvastam nálad , hogy tényleg annyira behánytál-e, és ezt találtam: "Igazából majdnem rajongójuk lettem, mert volt 5 db. studió- és koncertfelvételem, ami igazán tetszett"
Hány magyar popegyüttesről lehet ezt elmondani? naugye

A podcastot köszönöm!

vaninna · http://vaninna.beats.hu 2007.09.18. 16:26:36

es aztan mind elmentek focizni. (nem.)
süti beállítások módosítása