Friss topikok

Címkék

10 (3) 4 (1) 5 (2) 6 (8) 7 (48) 8 (102) 9 (44) acid (2) acidjazz (14) afrika (13) afrobeat (7) alternatív (11) ambient (13) avantgarde (18) balkán (8) barcelona (6) bass (2) beatbox (1) betagelhetetlen (13) beteg (1) bigbeat (2) blufunk (1) bossanova (9) brass (2) brazil (7) break (6) brühühühü (1) chillout (5) cikideszeretem (1) cool (3) cseh (2) cuba (2) cumbia (1) dancehall (1) darkjazz (1) diszkó (1) doomjazz (1) drumnbass (8) dub (13) elektro (35) elektrojazz (6) fakejazz (1) fárasztóagyalósbaromság (2) feelinggood (12) feldolgozás (5) fika (2) finn (2) flamanco (6) folk (17) francia (11) funk (40) furcsaság (5) fusion (11) gitározós (5) hc (1) hiphop (17) house (4) india (6) indie (5) indie folk (3) industrial (4) ingyen (1) intrumental (15) japán (5) jazz (62) jazzrock (1) jungle (2) karira (1) klasszikus (2) klezmer (10) kortárs (6) latin (21) lengyel (4) lounge (6) lo fi (1) magyar (24) mali (1) merengue (1) német (5) new wave (1) ninjatunes (2) norahjones (1) nordicjazz (4) norvég (6) nujazz (45) nu funk (2) nu pop (2) olasz (1) osztrák (4) pop (14) postpunk (1) postrock (2) programajánló (26) psychedelic (22) punk (1) punta (1) rai (1) reggae (12) repetitív (4) reszelős (8) rezegarádió (3) rock (11) rumba (1) salsa (3) ska (7) smouth (1) soul (13) swing (1) szamba (4) sziget (2) tábortűz (1) tánczene (17) toplist (2) török (2) trance (1) triphop (31) tzadik (4) válogatás (3) vicc (2) worldmusic (53) worldpop (14) zaj (3) zene (1) zsé (7) Címkefelhő

HTML

RezegaRezega

Sok féle zenét szeretek, mindet másért, ezt a blogot azért írom, hogy elmondjam, számomra melyik miért jó (vagy rossz). A lemez- és együttesajánlók mellett programajánlók, aktualitások és adathalmazok is vannak (lesznek). Az értékélési pontszámok is szubjektívek, kb ezeket jelentik: 10 - örök, 9 - különleges, 8 - kurvajó, 7 - érdekes, 6 - vanolyanhangulat, 5- hááát, 5alatt - fos. Az albumok boritójára kattintva le is tudod tölteni az albumot, hogy belehallgathass, ezért ha döglött linket találsz, szólj!

Kovacs - Eastern Block

2008.02.02. 12:31 | kakamátyás | 9 komment

Megjelent a Budabeats kiadó első albuma, Eastern Block címmel, izgalmas kezdeményezésnek tűnt a kiadó megjelenése, nagy nevek gratuláltak hozzá a weblap szerint, meg kellett hallgatni.
Mindenképp remek kezdeményezés a netlabel, és remélem, hogy jóféle magyar zenéket fognak megjelentetni, és nemzetközi elismerés is lesz majd, de őszintén szólva nem vagyok bekakilva az első albumtól.
Teljesen korrekt munka, finom dark jazz, de valódi tartalom nélküli, az európai mintákat szépen követi, de semmi egyediség vagy újdonság sincs benne, szépen belesimul az átlagos ninja tunes kiadványok sorába, ami persze szép eredmény, meg becsülendő, de többet vártam.

Stílus: dark jazz

Értékelés: 7/10

ja, a honlapról letölthető ingyé.

rájöttem ám, hogy mér nem hajlandó a boritót berakni, mert cmyk-ban van, és csak az rgb-t szereti, de lusta vagyok, meg különbenis :)

Címkék: magyar nujazz 7 elektro

A bejegyzés trackback címe:

https://rezegarezega.blog.hu/api/trackback/id/tr15321987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. K. J. phd. 2008.02.06. 17:08:34

pff persze más szarát azt könnyebb nyalni ugye Mátyáshurka?
a kutyafáját de mérges vagyok

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.02.06. 17:46:24

most mi a bajod, hogy a sojuz-ról nem írtam?

dr. K. J. phd. 2008.02.07. 12:15:27

igen
ráadásul Sojus, a végén is s van
te dög

kovacs · http://www.myspace.com/kovacsjazz 2008.02.15. 13:02:07

köszi a reklámot!
értékelem az őszinteséged is és 10-ből 7 nem is rossz talán!
písz,
kovacs

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.02.15. 14:45:20

Szia, lehet, hogy szigorú voltam, magyar viszonylatban magasan vered a mezőnyt, csak én a nemzetközi darkjazz felhozatalhoz (Kilimanjaro darkjazz, wibutee, stb) hasonlítom a te albumodat, és azoktól kicsit elmarad, dehát a nemzetközi élvonaltól kicsit elmaradni egyáltalán nem rossz eredmény, és nagyon drukkolok, komolyan :)

Czibulya Ildikó 2008.02.29. 10:23:00

Kedves Kakamátyás,

nem igen szép másokat negytívan beállítani úgy, hogy a saját véleményed úgy adod elő mintha mindenkié volna...

Nándinak rengeteg munkája fekszik ebben és szerintem semmi jogod sincs a világ előtt lehúzni.

Szívesen megnézném hogy te mit alkottál az életedben...
Akkor azzal kéne kezdened a lehúzást... :(

Mother Mark 2008.02.29. 12:32:19

Szerintem kakaúr a saját véleményét fogalmazta meg, nem az összes hallgatóét, és ehhez joga van.
Nekem sem tetszik Picasso művészete, most nézzek mélyen magamba?
Mellesleg, még csak lehúzás sem volt benne.
Szerintem

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.02.29. 16:54:02

1. nem állítotttam be negatívan, és ha úgy lenne, akkor mi van?

2. ez az én véleményem, és ha vetted volna a fáradságot, hogy megnézi, mi is ez a blog, a leírásban benne ,van hogy én szubjektíven itélem meg az előadókat, nem képviselek senkit, és semmit

3. ha elolvastad volna amit írok, és az arra való rekaciókat, kiderült volna, hogy én ezt szántam pozitívnak, ha nem lenne magyar, nem is írok róla, csak azért írtam róla bármit is, mert örülök, hogy létezik ilyen nálunk, de attól még nemzetközi öszzehasonlításban nem kiemelkedő

4. ha ismernél, tudnád, hogy önmarcangolásban elég jó vagyok, ebben az egyben nem szorulok segítségre, köszönöm :)

5. nándit puszilom, és sok sikert kívánok neki!

dr. K. J. phd. 2008.02.29. 20:27:30

hát bazmeg
most látom csak mik vannak
Ildikó ha pszichológust keresel, akkor megadom a számom

te matyi, biztos hogy akarod még hogy sok látogatód legyen?
süti beállítások módosítása