Friss topikok

Címkék

10 (3) 4 (1) 5 (2) 6 (8) 7 (48) 8 (102) 9 (44) acid (2) acidjazz (14) afrika (13) afrobeat (7) alternatív (11) ambient (13) avantgarde (18) balkán (8) barcelona (6) bass (2) beatbox (1) betagelhetetlen (13) beteg (1) bigbeat (2) blufunk (1) bossanova (9) brass (2) brazil (7) break (6) brühühühü (1) chillout (5) cikideszeretem (1) cool (3) cseh (2) cuba (2) cumbia (1) dancehall (1) darkjazz (1) diszkó (1) doomjazz (1) drumnbass (8) dub (13) elektro (35) elektrojazz (6) fakejazz (1) fárasztóagyalósbaromság (2) feelinggood (12) feldolgozás (5) fika (2) finn (2) flamanco (6) folk (17) francia (11) funk (40) furcsaság (5) fusion (11) gitározós (5) hc (1) hiphop (17) house (4) india (6) indie (5) indie folk (3) industrial (4) ingyen (1) intrumental (15) japán (5) jazz (62) jazzrock (1) jungle (2) karira (1) klasszikus (2) klezmer (10) kortárs (6) latin (21) lengyel (4) lounge (6) lo fi (1) magyar (24) mali (1) merengue (1) német (5) new wave (1) ninjatunes (2) norahjones (1) nordicjazz (4) norvég (6) nujazz (45) nu funk (2) nu pop (2) olasz (1) osztrák (4) pop (14) postpunk (1) postrock (2) programajánló (26) psychedelic (22) punk (1) punta (1) rai (1) reggae (12) repetitív (4) reszelős (8) rezegarádió (3) rock (11) rumba (1) salsa (3) ska (7) smouth (1) soul (13) swing (1) szamba (4) sziget (2) tábortűz (1) tánczene (17) toplist (2) török (2) trance (1) triphop (31) tzadik (4) válogatás (3) vicc (2) worldmusic (53) worldpop (14) zaj (3) zene (1) zsé (7) Címkefelhő

HTML

RezegaRezega

Sok féle zenét szeretek, mindet másért, ezt a blogot azért írom, hogy elmondjam, számomra melyik miért jó (vagy rossz). A lemez- és együttesajánlók mellett programajánlók, aktualitások és adathalmazok is vannak (lesznek). Az értékélési pontszámok is szubjektívek, kb ezeket jelentik: 10 - örök, 9 - különleges, 8 - kurvajó, 7 - érdekes, 6 - vanolyanhangulat, 5- hááát, 5alatt - fos. Az albumok boritójára kattintva le is tudod tölteni az albumot, hogy belehallgathass, ezért ha döglött linket találsz, szólj!

Zuboly - Értem a kujonságot

2007.10.01. 14:27 | kakamátyás | 5 komment

Eltelt már pár hónap a megjelenés óta, kiváncsi voltam, hogy fogják a népek ezt az albumot fogadni, meg úgy egyáltalán ezt az együttest, mert hogy egyedi darab, ahhoz nem fér kétség. Egy dolog biztos, teljesen baromság az egész project, ha valaki nem ismeri, képzelje el, ahogy dr Máriás vendégművészként lép fel a Kalákában, és titokban az egész társaságnak meszkalint kever az üditőjébe.
Az elmúlt pár száz év hazánkban lerakódott zenei kultúrájának minden részéből csípnek egy kicsit a fiúk, népzene, nyálpop, jazz és hip-hop olyan korrektül össze lett rakva egy számon belül, hogy bár a végerdmény iszonyat fasság lesz természetesen, de azon csak röhögni lehet, sírni nem, és ez is valami.
A fantázia és tudás tobzódik az albumon, de mondanivalót, célt nem tudtam felfedezni, nem volt tiszta, hogy ez csak egy zenei vicc, vagy ezen túl is szerettek volna valamit elérni a fiúk, mert egy-két szám egyértelműen tök jó volt és nem csak vicces. A közönség örül mert vicces és érti az utalásokat, de nem tudom, hogy egy viccet hányszor lehet elmesélni, hogy még mindig vicces legyen.

Stílus:etnovicc

Értékelés: 6,9/10



ui: Azt vajon hányan írták le előttem, hogy értem a kujonságot, de nem szeretem? mekkora poén má

Címkék: folk magyar vicc 7 beatbox betagelhetetlen

A bejegyzés trackback címe:

https://rezegarezega.blog.hu/api/trackback/id/tr21182430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tutu 2007.10.02. 11:53:19

igen, megunható. 52szer biztosan végighalggattam a lemezt, meg volt 4,5 koncert is. de ki nem dobom, lesz szerintem még még olyan, hogy. (írtam régebben róluk jó sokat. nekem az a legfurcsább a történetben, hogy egyenként valami kétségbeejtően unszimpatikusak a tagok, aztán egyben valahogy mégis tetszik. a koncertjeik pedig. jézus. penetránsan felkészületlen szarok. kivéve talán az egy A38-ast.)

és külön sértődés, hogy a youtube-ról nem az én oxigénemet linkelted.

tutut, a legnagyobb magyar zuboly fant hallhattad :D

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2007.10.02. 13:39:04

Bazeg, miaz, ami 52-ik hallgatásra is még jó? Ezek szerint te tényleg fan vagy :)
Igen, olvastam, hogy beleszerettél a busába, a legédesebb suttyóba :)
Figyu, most úgy gondoltam, hogy jól belinkellek, de előtte azért megnéztem, de tökre nem lehetett látni semmit, komolyan, csinálj szépet és berakom, tényleg.

tutuka · http://kockagyar.hu 2007.10.02. 16:22:41

az iTunes nem hazudik. konkrétan 52szer pörgött végig a cucc. nem csinálok jó videót. mondom, meguntam :D

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2007.10.10. 11:25:22

És, frissítve!
Ez már jó lett, köszi
süti beállítások módosítása